måndag 18 januari 2010

Helgen som gått

Jaha, nu är ännu en helg över. Tiden går så himla fort nu! Snart är det sommar och jag måste klippa mig å skaffa ett jobb.

I helgen har jag (vi) bland annat (i icke kronologisk ordning): Sett På spåret, druckit smoothies, ätit godis, ätit popcorn, gått på stan x 2, varit på loppis, fikat på bibliotekscafét, firat Marias examen med supergott fika och TP, sett Mitt liv som hund, tränat på IKSU, backupat en hårddisk, tömt en bokhylla och bestigit Himalaya.

Idag har jag haft en föreläsning om FISH som jag sedan har gått igenom och renskrivit anteckningarna från när jag kommit hem. Bra att man lär sig att vara duktig när det är en termin kvar... Men jag har ju överlevt ändå som tur är :) Nu är det tvättning på G. Samt lite Glee-tittande medan jag väntar på maskinerna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com