onsdag 8 december 2010

December


Herregud vilken dålig bloggare jag är. Jag borde skämmas.... Men det gör jag inte :P Jag har helt enkelt inte haft tid.. Eller ork för den delen. Nu är det iaf december och det är inte länge kvar till julledigheten. Det ska bli så himla skönt och kul att träffa familjen igen. Det var ett tag sen nu. Det känns som att jag har jättemkt att se fram emot just nu så det är nästan svårt att ta in allt. Tyvärr kan jag inte berätta om allt ännu. Eller jo det kan jag vell... Men jag vill inte :P Ni får veta allt i sinom tid. Men det är stora grejer på G kan jag säga :)

Den 22:a åker iaf hela familjen (Jag, Emma, Lilo och Love) upp til Hudik där vi stannar över julen innan vi åker vidare till Boden där vi är över nyår. Hoppas bara att alla tåg är snälla och tar oss dit vi ska i tid. Jag vågar inte hoppas för mkt...


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com