måndag 28 december 2009

Helg

Helgen är nu förbi. Jag har varit i Piteå och dansat linedance. Kunde typ inga danser men det var kul iaf. Till våren måste jag gå en kurs... Igår gjorde jag typ ingenting. Löste lite korsord å tittade på tv ungefär. Jag börjar få lite smått panik inför tentan nu. Men jag kan hursomhelst inte börja plugga föränn på måndag så det är bara att försöka förtränga det. Sen är det ju exjobbet också som jag också börjar få lite smått panik över. Men jag har ju ett iaf. Så förhoppningsvis kommer det gå bra så jag får min legitimation :)

Idag ska jag gå en sväng på stan och köpa en målarbok och färgpennor så jag har nåt att göra :P Sen ska jag till Luleå och äta med Elin och Elina och hyra film. Det ska bli kuligt. Jag har förövrigt nåt fel på min hals. Nu har den där dumma klumpen kommit tillbaka som gör ont. När man tror att den har försvunnit för gott så är den där igen när man vaknar en morgon. Sjukt skumt. Men jag väljer att ignorera den så kanske den försvinner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com