fredag 1 januari 2010

Gott nytt år alla!

Igår var typ min bästa nyårsafton nånsin. Mest för att jag hade världens bästa sällskap kanske :) Jag, Emmaoch Viola åt god trerätters middag hemma hos dom. Sen spelade vi lite spel. Sen bestämda vi oss fär att gå upp på Carlsberget till tolvslaget och titta på alla fyrverkerier. Vi hann nästan. När vi var typ halvvägs upp på berget hörde man hur folk började räkna ner. Så fick stanna mitt i allt fläsande å säga gott nytt åt innan vi fortsatte kämpa oss upp i snön :P Det var så sjukt fint där uppe å man såg verkligen allt. Fyrverkerier åt alla håll. Det var så sjukt mysigt. Kanske lägger upp lite bilder från Emmas kamera sen.

Nu ska vi snart ta bussen till Luleå där vi ska lyxo oss och bo på hotell och äta god hotellfrukost. Hoppas alla får ett svinbra 2010! Jag känner på mig att det kommer bli ett av mina bästa år nånsin <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com