måndag 30 augusti 2010

Båstad

På lördagkväll var vi rastlösa och ville hitta på nåt. vi bestämde oss för att ta Pilen och köra iväg till Båstad och käka. Jag hade aldrig varit i Båstad så det kändes spännande. Jag fick förstås äran att köra eftersom Emma pendlar till jobbet varje dag och hennes förhållande till Pilen behövde en paus. Färden dit var minst sagt spännande. Jag är ungefär världens mest irriterande bilförare. Jag kan inte köra rakt, jag blir arg om nån säger åt mig vad jag ska göra, jag får panik om jag inte vet vart vi ska och mitt lokalsinne suger. vi ville naturligtvis köra kustvägen för att se de fina vyerna. Detta misslyckades. Vi hittade inte kustvägen (öhm, vägen närmast havet? Hur svårt kan det va?) och irrade omkring i evigheter, gjorde ett antal vändningar på kosntiga ställen innan vi tillslut körde på E6:an hela vägen fram. men ja, vi överlevde iaf. Båstad var jättemysigt och maten var god. Om än svindyr. Nedan följer en bildkavalkad.

Jag var lite ledsen efter den läskiga bilfärden och ville inte vara med på bild...

Vi åt middag vid hamnen

Emma var söt

Jag hittade en spännande lysande hål

Det var lite läskigt att gå tillbaka till bilen i mörkret...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com