måndag 30 augusti 2010

Ledig

Nu är min tid på mikrobiologen slut. Det känns lite sorgligt faktiskt. Det var riktigt kul där och alla var så snälla. Men det är bara att blicka framåt. Hoppas verkligen att de ringer från patologen idag. Även om jag nu inte har fått det så är det ganska jobbigt att behöva gå och undra hela tiden. Annars hoppas jag att jag kommer in på genus-kursen som jag gjorde en sen anmälan till förra veckan. Står just nu som reserv 4. Håller tummarna.

Men nu är jag som sagt ledig och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det känns konstigt. Nu när jag äntligen kan göra vad jag vill så vet jag liksom inte vart jag ska börja. Major I-landsproblem. Tror jag ska fortsätta på God of War III. Jag har börjat sträva efter att köra klart ett spel i taget innan jag börjar på ett nytt. Så nu har jag några som ligger å väntar. Alltså är det bäst jag tar tag i saken genast!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com