söndag 8 augusti 2010

Hanna Montana

Jag har något att erkänna... Jag har köpt Hanna Montana: The movie till PS3.... Det är pinsamt att erkänna men jag tycker nästan det är lite kul. Speciellt att shoppa, kanske för att jag får leva ut mitt shoppingbehov eftersom jag i princip har slutat shoppa IRL. Något som är väldigt irriterande är dock när man uppträder. Jag vet ju inte hur man gör vissa av rörelserna! Den där dumma tutorial-grejen i början gick ju så snabbt. Hur ska man hinna memorera allt! Något som är bra är ju att jag ändå får 5 stjärnor på typ alla uppträdanden även fast jag missar hur mkt somhelst. Lite märkligt. Men nu ska jag kolla igenom tutorialn (öhm, lite svårt att försvenska till bestämd form) och försöka se hur man gör de där klapparna och trumma på sidorna bland annat. Men först borde jag nog äta lite frukost. Annars kommer jag vell få något slags vredesutbrott på stackars lilla Hanna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com