söndag 8 augusti 2010

Hej

Jag vet inte om det här kommer som nån överraskning direkt. Men nu är jag iaf tillbaka igen :P Tänkte att det kan vara kul att försöka blogga lite så de som vill kan se vad som händer i mitt liv nu när jag bor långt långt bort från allt jag är van vid.

Det har vell hänt en hel del sen jag skrev sist men jag orkar inte skriva om allt det utan nu börjar vi helt enkelt från nu och ser framåt. Jag har varit ensam här i en vecka nu eftersom Emma är hos sin familj i Hudik. Det har varit ganska jobbigt och jag saknar henne jättemycket. Men jag har klarat det. Imorgon när jag slutar jobbet är hon tillbaka! Trodde aldrig att jag skulle träffa nån som jag kunde älska så här mycket. Jag trodde nästan att jag inte kunde älska nån på riktigt, att det var nåt fel på mig. Men nu vet jag. Och det är så himla coolt! <3

1 kommentar:

  1. =D =D
    ska bli kul att höra med om vad som händer i staden far far away!

    SvaraRadera

 

Blog Template by YummyLolly.com