torsdag 2 september 2010

Jobb!

Jag har fått jobb! Monica ringde imorse och sa att de hade bestämt sig för mig. Jag är så sjukt glad! Det är ett vik på 6 månader på patologen, troligen förlängning efter det också om jag vill. Jippie! Nu kommer vi alltså att bo kvar här minst till mars. Sen får vi se om Emma hittar nåt jobb närmare Halmstad och om jag får fortsätta... På måndag börjar jag iaf. Ska bli riktigt kul att lära mig nåt nytt igen. Och att inte bara ha en station som jag hade på mikrobiologen. Nu kommer jag ju få göra allt liksom :)

Nu ska jag försöka utnyttja min ledighet till max och njuta ordentligt. Lär dröja ett tag innan jag är ledig igen. Hoppas jag får lite ledigt kring jul iaf så vi hinner åka norrut.

2 kommentarer:

  1. yihaa!! =D Hur länge får du vara ledig innan du börjar jobba igen? Vad duktigt med brödbaket, såg ju smaskens ut :)

    SvaraRadera
  2. Börjar på måndag. Men jag har ju fått en vecka ledigt iaf :P Ska försöka utnyttja de sista dagarna till max! Massor med slappande :D Men troligtvis lite städande och tvättande också... Jo d ser gott ut. Måste nog smaka lite nu!

    SvaraRadera

 

Blog Template by YummyLolly.com