onsdag 1 september 2010

Skola

Idag provade jag gå på en kurs på högskolan som jag hade kommit in på. Det var inte kul. Så fort jag satte mig vid bänken kände jag den där skoltröttheten som jag kände i slutet av förra terminen. Jag är så less på att sitta där! Så nu skippar jag den kursen och söker en distanskurs istället. Tror det går bättre om jag kan vara hemma och plugga när jag vill. Har sökt litteraturvetenskap som första och matte som andra. Hoppas jag kommer in på nån av dom...

Annars idag har jag hämtat ut våra garagenycklar så nu har vi ett garage också. Vuxet va? :P Sen var jag på stan och lämnade lite kort för framkallning samt hämtade ut kort som jag framkallat från min lilla Diana. Jag har inte tittat på dom ännu. Väntar tills Emma kommer hem. Vilket borde vara snart! Det är faktiskt riktigt kul att framkalla bilder och sätta in de i fina fotoalbum så man kan ha och titta på de när mank änner för det. Mkt roligare än att ha de i mappar på datorn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Blog Template by YummyLolly.com